VII edycja ogólnopolskiego plebiscytu Znak Jakości KidZone!

ambasadorzy_2018_1.jpg

1 stycznia 2018 r. wystartowała VII edycja projektu Znak Jakości KidZone, trwającego z sukcesem już od wielu lat. W trakcie trwania plebiscytu nagrodzone zostało setki polskich i międzynarodowych firm kierujących swoją ofertę do segmentu rodzinnego, a w szczególności do dzieci m.in. Mercedes, Nationale Nederlanden, Hochland, Floslek, PKO, Dumel, Muszynianka, La Millou, Konspol, Oxford.

Ideą projektu jest selekcjonowanie i promowanie najwyższej jakości produktów i usług dla rodziny, w szczególności dla dzieci, oraz promocja podmiotów dla których najwyższa jakość stanowi kluczową wartość w działalności biznesowej. Znak Jakości KidZone to podpowiedź dla wszystkich Rodziców, gwarancja bezpieczeństwa i jakości wybieranych usług i produktów.

Ambasadorzy Znaku Jakości KidZone to znani polscy rodzice,wspierający  Inicjatywę projektu. Wśród nich znaleźli się: Paulina Sykut-Jeżyna, Piotr Rubik, Kamila Szczawińska, Maria Rotkiel, Michał Będźmirowski – Modny Tata. Ambasadorzy wchodzą w skład Jury oceniającego produkty i usługi zgłoszone do uzyskania certyfikatu Znak Jakości KidZone.

4f772ad9fb91ca5cf7304fc6f96ef7fed9abb0ad_1.jpeg
fot. Informator Stolicy

Podsumowanie każdej edycji Znaku Jakości KidZone następuje podczas Uroczystej Gali Finałowej, w trakcie której wręczane są certyfikaty dla firm nagrodzonych w ramach projektu. Wydarzenie organizowane jest w eleganckich wnętrzach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Każdej Gali towarzyszy bogata oprawa artystyczna.

Zapraszamy do udziału w projekcie firmy posiadające najwyższej jakości produkty, usługi i rozwiązania dla dzieci i rodziny. Zapytania należy kierować na adres: znakjakosci@kidzone.com

polaczenie_znak_star_1.jpg